Fredrik Lindberg dezvăluie viziunea studioului ELK Studios pentru inovarea jocurilor ca la aparate
Am stat de vorbă cu Fredrik Lindberg, CPO la ELK Studios, pentru a discuta despre ceea ce face ca seriile de sloturi emblematice ale ELK Studios, precum Pirots și Cygnus, să aibă un asemenea succes și despre ceea ce jucătorii trebuie să aștepte în viitor (spoiler: Pirots 4 și Tropicool 4!)
„Scopul nostru este să continuăm să inovăm și să depășim limitele pentru a le oferi jucătorilor experiențe noi și captivante care să stabilească tendințe, mai degrabă decât să le urmeze,” spune COP-ul ELK, Fredrik Lindberg.
Să aflăm mai multe despre modul în care ELK Gaming împinge limitele sloturilor…
Ce diferențiază jocurile ca la aparate ale ELK Studios de alte titluri de pe piața competitivă a jocurilor de noroc.
Suntem cunoscuți pentru faptul că aducem pe piață mecanici noi și inovatoare. De exemplu, seria noastră de pacanele Pirots a introdus metoda unică de plată CollectR, în timp ce seria Cygnus oferă un tip distinctiv de gravitate a simbolurilor.
Credem că mixarea acestui tip de mecanică inovatoare cu un design de top și un gameplay bine echilibrat ne diferențiază de mulțime. Angajamentul nostru față de originalitate și calitate asigură faptul că jocurile noastre de pacanele online ies în evidență pe o piață extrem de competitivă.
Ce inspiră temele și narațiunile din spatele jocurilor dvs. ca la aparate și cum vă asigurați că acestea rezonează cu un public divers?
Inspirația poate veni de aproape oriunde, cum ar fi un film interesant, un joc mobil captivant sau chiar ceva la fel de simplu ca o poveste care ne stârnește imaginația.
Scopul nostru este să creăm teme, personaje și povești care să atragă o gamă largă de jucători și să ne asigurăm că sunt suficient de largi pentru a fi incluzive. Totul este să găsim un amestec de familiaritate și ceva nou care să fie distractiv pentru toată lumea.
Puteți explica rolul matematicii avansate și al algoritmilor în crearea de pacanele atractive și corecte?
Matematica și echilibrarea jocurilor sunt cruciale pentru crearea unei experiențe de joc corecte și captivante.
Echipa noastră de Game Math colaborează îndeaproape cu echipele Studio pentru a da viață mecanicii, imaginilor și animațiilor fiecărui joc.
Este esențial ca impactul vizual al unei funcții să corespundă și cu câștigul acesteia, creând o experiență consecventă și plină de satisfacții. Procesul de echilibrare determină cât de des apar anumite caracteristici și valoarea lor, asigurând că jocul cazinouri online noi rămâne dinamic și distractiv pentru jucători de-a lungul timpului.
Ce titluri considerați a fi jocuri revoluționare care au definit în mod semnificativ portofoliul ELK Studios?
Jocurile noastre Toro și Gold au fost primele care au oferit ELK Studios o vizibilitate reală în industrie.
De atunci ne-am mărit portofoliul cu titluri populare precum Cygnus, Nitropolis și Pirots.
Fiecare dintre aceste serii de jocuri a contribuit la definirea brandului nostru și la stabilirea unei baze de jucători dedicați.
Ne puteți împărtăși povestea dezvoltării unuia dintre cele mai de succes sloturi și ce l-a făcut să iasă în evidență pe piață?
Pirots 3 este unul dintre titlurile noastre de top.
De la începutul acestui proiect am avut un obiectiv clar: să ducem totul la nivelul următor și să îl facem și mai bun decât primele două jocuri.
Aceasta a fost o provocare, mai ales având în vedere cât de bine s-au descurcat primele jocuri. Am experimentat cu o serie de idei pentru teme și caracteristici înainte de a ateriza într-un cadru de Vest Sălbatic.
În acest joc am introdus un nou personaj, Banditul, împreună cu un tren plin de simboluri, adăugând și mai multă emoție și imprevizibilitate la jocul obișnuit Pirots. I-am oferit chiar și micuței noastre păsări, Charlie, propria sa funcție.
Credem că acest amestec de elemente noi împreună cu caracteristicile populare din jocurile anterioare face ca fiecare rotire să fie palpitantă și oferă jucătorilor ceva nou de descoperit chiar și după ce joacă de mult timp.
Acest lucru, în combinație cu o mulțime de animații pline de umor, design și sunet de înaltă calitate, este ceea ce face Pirots 3 să iasă cu adevărat în evidență.
Ce proiecte interesante sau titluri noi pot aștepta jucătorii de la ELK Studios în viitorul apropiat?
Vom încheia anul 2024 în forță, cu câteva lansări interesante!
De exemplu, în noiembrie vom lansa Ryze, cu un dragon și un mix de mecanici noi împreună cu unele mai familiare din Coba și jocurile noastre X.
Începutul anului 2025 va fi plin de lansări premium, inclusiv continuări de serii de marcă precum Cygnus 5, Tropicool 4 și Nitropolis TV și un nou joc inovator de grup numit Tinkerbot.
Există jocuri viitoare care încorporează tehnologii noi sau mecanici de joc unice de care sunteți deosebit de entuziasmat?
Da! În prezent lucrăm la Pirots 4, care va păstra mecanica populară CollectR din jocurile Pirots anterioare, introducând în același timp mai multe mecanici și tehnologii inovatoare care sunt noi pe piață.
Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim mai multe detalii despre acest proiect în curând.
Ce tendințe actuale credeți că vor contura viitorul jocurilor ca la aparate și cum se adaptează ELK Studios la aceste schimbări?
Deși urmărim îndeaproape tendințele din industrie, ne place să considerăm stabilim trenduri.
De exemplu, am început foarte devreme cu funcțiile buys (sau X-iters, cum le spunem noi), care au devenit acum un standard popular.
Scopul nostru este să continuăm să inovăm și să depășim limitele pentru a le oferi jucătorilor experiențe noi și interesante care să stabilească tendințe, mai degrabă decât să le urmeze.
Homeghi Constantin este licențiat în Drept (a absolvit în anul 2003) și după ce a activat în acest domeniu și-a spus că este timpul pentru o schimbare. Pentru că este pasionat de scris, s-a decis să facă din această pasiune un stil de viață.
Citește mai mult despre autor